$1*/ mo hosting! Everything you need to succeed online with us!
  • 30%* off! The products you love at a price that loves you back!
  • Avoid =Site Not Secure= warnings! SSL Certificates starting at $59.99 from us!
  • введите свой email, подпишитесь и первыми получайте свежие новости

Posted by SlaWorld | Мир

«Роскомнагляд» пригрозив припиненням мовлення телеканалу France 24 через день після того, як Вища аудіовізуальна рада Франції винесла попередження російському каналу RT France за репортаж про Сирію.

У відомстві заявили, що французький канал порушує російське законодавство.

Співробітники «Роскомнагляду» нібито виявили, що редакційна діяльність France 24 перебуває під контролем іноземної юридичної особи. Це порушує закон про обмеження іноземного капіталу в засобах масової інформації. У відомстві зазначили, що робота телеканалу в Росії може бути припинена, а ліцензія на мовлення анульована.

Напередодні Вища рада з аудіовізуальних засобів Франції (CSA) винесла попередження російському телеканалу RT France за сюжет про Сирію. Йдеться про сюжет «Імітація атак», показаному 13 квітня. Автори матеріалу оскаржували застосування хімічної зброї в Східній Гуті і заявляли про постановочні зйомки жертв ймовірних хіматак.

Читайте також: Держдума Росії дозволила визнавати ЗМІ «іноземними агентами». Що це означає?

Перевірка французького регулятора виявила, що переклад слів очевидців не відповідав тому, що вони говорили насправді. У заяві CSA уточнюється, що попередження RT France винесено за нечесність, неточну подачу інформації і відсутність різних точок зору. Сам телеканал заявив, що сюжет вийшов з «технічною помилкою», через яку на свідчення очевидців подій в Сирії було накладено усний переклад, що не відповідає оригінальному аудіоряду. Телеканал RT France заявив про усунення помилки.

Build a better website in under an hour. Start for free at us!

комментировать: